Klantervaring Astrid

Klantervaring Astrid*, zij heeft een eigen praktijk:

‘Als zelfstandige had ik alles erop ingericht om op mijn 65e te stoppen met werken. Maar nu heeft de overheid bepaald dat ik tot mijn 67e moet doorwerken. Ik voel mij voor het blok gezet. Mede door veranderingen in de eisen van de zorgverzekering en de economische situatie valt het doorwerken voor mij niet mee.

Het Geldloket is met mij op zoek gegaan naar oplossingen om deze periode te overbruggen.

Ik vond het heel prettig dat er aandacht was voor mijn verhaal. Door het gesprek kwamen er allerlei ideeën naar boven waar ik zelf niet aan had gedacht. Er was niet 1, 2, 3 een oplossing. Maar wat ik heel bijzonder vond: ik werd niet losgelaten vóórdat die oplossing er was. Ik kijk terug op een zeer prettig contact bij Geldloket.

*Naam en foto zijn uit privacyoverweging gefingeerd in deze klantervaring.

 

 

Klantervaring Robert

Klantervaring Robert*:

‘De boekhouding doe ik zelf. Dat gaat meestal prima, maar nu zag ik iets over het hoofd. Ik kreeg het niet rond. Bij een boekhouder kun je niet even voor een simpele vraag terecht, je moet al gauw klant worden. En daar heb ik geen behoefte aan, want er gaat maar weinig geld om in mijn kleine bedrijf.

Met mijn vraag ben ik naar het Geldloket gestapt. Mijn indruk is, dat het zeer goed georganiseerd is daar. Fijn om met iemand te kunnen sparren, zonder dat je meteen een probleemdossier hebt. Even de dingen op een rij zetten. Je gedachten delen: doe ik het zo goed?

Op mijn vraag kreeg ik antwoord en ik ben ook al een keer met een andere vraag terug geweest. Ik kan het iedereen aanraden.’

*Naam en foto zijn uit privacyoverweging gefingeerd in deze klantervaring.

Klantervaring Johan

Klantervaring Johan:

‘Binnenkort loopt de rentevaste periode van mijn hypotheek af,’ vertelt Johan* uit Amersfoort. ‘Ik kreeg een brief van de bank. Die adviseert om meer af te lossen. Ik vroeg me af: is dat nu wel echt verstandig? Ik kwam er zelf niet uit.

Bij het Geldloket werd goed geluisterd naar mijn vraag. En ik kreeg een eerlijk advies waar ik verder mee kon. Hierdoor heb ik een goed besluit kunnen nemen.

Mocht ik nog eens zo’n vraag hebben, dan ga ik zeker weer naar het Geldloket. Er werken vriendelijke mensen, die onafhankelijke hulp bieden. En je kunt er helemaal gratis terecht.’

*Naam en foto zijn uit privacyoverweging gefingeerd in deze klantervaring.