Klantervaring Linda

Klantervaring van Linda, 35 jaar:

Onlangs heb ik het besluit genomen volledig als ondernemer verder te gaan. Een spannende keuze, waarbij ik dan ook een aantal vragen had. Het Geldloket heeft me geholpen met tips die me helpen overzicht te houden in mijn administratie. Ook had ik aan het Geldloket een prettige sparringpartner.

*Naam en foto zijn uit privacyoverweging gefingeerd in deze klantervaring.

Klantervaring Avalon

Klantervaring Avalon, 25 jaar:

Ik loop al jaren rond met de droom om een eigen bedrijf te starten en andere mensen van werk te voorzien. Sinds ik terug ben van twee jaar wonen en werken in Portugal ben ik klaar om mijn droom waar te maken. Graag wilde ik van mensen met kennis over het starten van een bedrijf weten waar ik precies moet beginnen. Bij het Geldloket kreeg ik heldere uitleg over de te nemen stappen. Ik vind het fijn dat de adviseur zelf een ondernemer is.

Sinds het gesprek weet ik wat de Kamer van Koophandel voor mij kan betekenen en waaraan ik moet denken om ervoor te zorgen dat mijn belastingzaken goed geregeld zijn. Ook is het duidelijk waar ik verder nog terecht kan voor advies en startersbijeenkomsten om dromen te delen en mijn netwerk te vergroten. Het Geldloket wees mij op de mogelijkheden om een business- of budgetcoach in te schakelen. Dit klinkt interessant, aangezien iemand met je meedenkt en -kijkt hoe jij uiteindelijk je droom kan realiseren. Zie het als een personal trainer die jou begeleidt naar de gewenste transformatie. Ik vond het erg fijn dat ik de praktische informatie na afloop duidelijk in een email toegestuurd kreeg. Dan heb je namelijk de tijd en ruimte om de tips en adviezen die besproken zijn eens op je gemak terug te lezen.

Dankzij dit gesprek heb ik duidelijk voor ogen wat ik precies nodig heb om te beginnen als ondernemer. Mijn vervolgstap is om mij aan te melden voor enkele startersbijeenkomsten. Ook ga ik me inschrijven bij de Kamer van Koophandel. Bedankt Geldloket voor het delen van jullie kennis!

*Naam en foto zijn uit privacyoverweging gefingeerd in deze klantervaring.

Klantervaring Bas & Judith

Klantervaring Bas & Judith:

Stel dat u het voor het zeggen had, wat zou u dan willen verbeteren aan onze dienstverlening?

Bas & Judith*: Breng meer naar buiten dát jullie er zijn en wát jullie doen. Als wij eerder hadden geweten wat jullie voor ons konden betekenen hadden wij eerder deze goede adviezen gekregen.

*Namen en foto zijn uit privacyoverweging gefingeerd in deze klantervaring

Klantervaring Nasira

Klantervaring Nasira*:

De consulenten bij het Geldloket vind ik zeer communicatief vaardig en empathisch. Daardoor voel je je niet zielig. Ik werd erg behulpzaam geholpen. De consulent die mij hielp nam bovendien de tijd om naar mijn verhaal te luisteren.

En wat kunnen onze consulenten nog verbeteren?

In mijn ogen niets, ze doen wat ze kunnen binnen hun vermogen.

*Naam en foto zijn uit privacyoverweging gefingeerd in deze klantervaring.